torstai 20. lokakuuta 2011

Syysloma!

Ensi viikolla meillä alkaa kauan odotettu syysloma! Tai äiti ainakin on odottanut.. Ritarit ei paljon siitä tajua... Ja kuten kunnon suomalainen lapsiperhe konsanaan, niin mekin olemme suunnitelleet ohjelmaa koko viikko täyteen! Ja mitäs lapsiperhe tekee lomallansa....?
No totta kai me lähdetään risteilemään! Ritareille ensimmäinen laivareissu.. Ja arvatkaa kuka tätä eniten jännittää....Ei ritarit vaan ÄITI... Jessus, mä näen jo uhkakuvia kuin mein pojat katoaa, saa päähänsä lähteä uimaan jnejne... Mä suunnittelin jo hankkivani valjaat niille... Otetaan vielä tämmönen riski ettei oteta tolle mein 2.5v rattaita mukaan.. Ja varmasti juurikin nyt se väsähtää ja alkaa kiukutteleen..


Minkänlaisia kokemuksia teillä on laivareissuista lasten kanssa?
Valittiin aamulähtö keskellä viikkoa jotta ei hirvittävästi olisi känniääliöitä ja ajateltiin mennä ihan lasten ehdoilla ja mahdollisimman rennosti...
Nyt ongelmana on: MITÄ MÄ LAITAN NOILLE PÄÄLLE?!!
Muuten syysloman ohjelmaan kuuluu kaupungissa käynti, parturi, pihalla leikkimistä, uimahalliin meno ja paljon elokuvia ja äiti rentoutuu...toivottavasti...

2 kommenttia:

  1. mä ainakin tällä hetkellä ajattelisin että juu aamulähdöllä ainakin ja varmaan myös keskellä viikkoa jos kerta lomaa on, just niitten kääliöiden (=känniääliö) takia. meijän muksu on vasta 8kk mut mietin et joo mennään ens kesänä laivalle pikkusen kanssa... :D mut sit mietin sitä, että kun poju menee nukkumaan ni sitte meijänki paikka on hytissä. hauskaa, uni ei varmaan ihan sillon vielä tuu... muistelin et kyllä mä oon mun sisarusten kanssa ollu keskenään hytissä nukkumassa, mut en kyllä varmaan vois nyt ite tehdä niin (en tarkota että ois meillä ollu joku hätä tai että syyttelisin mun vanhempia, ennen vaan oli jotenki rennompi meno tälläsis jutuis kai...). t. Hunna84

    VastaaPoista
  2. Meillä seuraava loma on vasta ensivuoden puolella, mutta kovasti odotettu! Saas nähdä mitä keksitään :)

    VastaaPoista